Δωρεάν αποστολή για όλες τις παραγγελίες

Εγγραφείτε στο newsletter μας και κερδίστε έκπτωση 10% στην πρώτη σας παραγγελία!

Το καλάθι είναι άδειο ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ ( 0 )
Τηλεφωνικές παραγγελίες: 211 1001130 - 31
Εξυπηρέτηση παραγγελιών εντός 48 ωρών

Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να βρω το κατάλληλο μέγεθος βραχιολιού για το χέρι μου;

Για να βρείτε το κατάλληλο μέγεθος για εσάς, πατήστε εδώ.

   

Πώς μπορώ να υπολογίσω το σωστό μέγεθος δαχτυλιδιού για το χέρι μου;

Για να βρείτε το κατάλληλο μέγεθος για εσάς, πατήστε εδώ.

 

Ποια είναι η χρονική διάρκεια της εγγύησης;

Όλα τα κοσμήματα του hoj.gr/pandora και του επίσημου δικτύου των καταστημάτων Pandora, σε Ελλάδα και Κύπρο, είναι αυθεντικά και καλύπτονται από εγγύηση 24 μηνών.

 

Ποιο παραστατικό αποτελεί την εγγύηση του κοσμήματός μου;

Ως εγγύηση θεωρείται η απόδειξη λιανικής πώλησης και η κάρτα αλλαγής που παραλαμβάνετε κατά την αγορά ενός κοσμήματος Pandora από το επίσημο δίκτυο των καταστημάτων Pandora σε Ελλάδα και Κύπρο. Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποδοχή ενός κοσμήματος προς τεχνικό έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση είναι η επίδειξη της εγγύησης.

 

Εάν έχω κάποια ερώτηση σχετικά με την παραγγελία μου, εάν θέλω να την αλλάξω ή να την ακυρώσω;

Αν έχετε κάποια ερώτηση σχετικά με την παραγγελία σας ή επιθυμείτε να την ακυρώσετε, επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 1001130 - 131 ή στείλτε μας email στο info@hoj.gr

 

Θέλω να κάνω μια παραγγελία με στοιχεία αποστολής διαφορετικά από τα στοιχεία παραγγελίας και πληρωμής, είναι εφικτό;

Στο στάδιο της αποστολής και πληρωμής υπάρχει το πεδίο «Διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας ίδια όπως παραπάνω», το επιλέγετε προκειμένου να συμπληρώσετε τα στοιχεία που επιθυμείτε να σταλεί η παραγγελία σας.

 

Η αγορά μου αφορά δώρο μπορεί να συμπεριληφθεί κάρτα αλλαγής και η απόδειξη να σταλεί ηλεκτρονικά στο email μου;

Θα πρέπει να το αναφέρετε, μετά την επιλογή του τρόπου πληρωμής, στο πεδίο «Σημειώσεις». Όλα τα κοσμήματα του hoj.gr/pandora συνοδεύονται από Κάρτα Αλλαγής. Βεβαιωθείτε για την εγκυρότητα του email που έχετε καταχωρήσει καθώς και ελέγξτε τακτικά την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam).

 

Υπάρχει ειδική συσκευασία δώρου;

Η συσκευασία που συνοδεύει όλα τα κοσμήματα Pandora είναι μια και είναι κατάλληλη για δώρο. Για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση να αναφέρεται στο πεδίο «Σημειώσεις» ότι το κόσμημα προορίζεται για δώρο.

 

Τι είδους πληρωμές δέχεστε;

Τους τρόπους πληρωμής μπορείτε να τους δείτε αναλυτικά εδώ.

 

Έχω παραγγείλει λάθος μέγεθος βραχιολιού/δαχτυλιδιού, μπορώ να το επιστρέψω για αλλαγή;

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες σχετικά με το πώς θα βρείτε το κατάλληλο μέγεθος για εσάς εδώ. Σε περίπτωση λάθους όμως είναι δυνατή η επιστροφή του εφόσον πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις, δείτε την πολιτική αλλαγών εδώ.

 

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι το διαμάντι που παρέλαβα είναι γνήσιο;

Κάθε κόσμημα που περιέχει διαμάντια συνοδεύεται από πιστοποιητικό γνησιότητας το οποίο αναφέρει τα χαρακτηριστικά του διαμαντιού.

 

Πως ξέρω ότι κόσμημα PANDORA που αγόρασα είναι αυθεντικό;

Για την αυθεντικότητα των κοσμημάτων Pandora, πατήστε εδώ.

 

Aπό που μπορώ να αγοράσω αυθεντικά κοσμήματα PANDORA;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις online αγορές σας με ασφάλεια από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.hoj.gr/pandora/

Ακόμα, μπορείτε να δείτε τη λίστα με το επίσημο δίκτυο συνεργατών σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, εδώ.

 

 Έχετε κάποιο κατάστημα λιανικής πώλησης;

 Αν επιθυμείτε να κάνετε τις αγορές σας από τα φυσικά καταστήματά μας (Concept Stores), θα μας βρείτε παρακάτω:


  • "THE MALL ATHENS", τηλ: 210 6104519
  • Πειραιάς, Λεωφ. Βασιλέως Γεωργίου 17Α, τηλ: 210 4178915
  • Kiosk at "RIVER WEST", Λεωφ. Κηφισού 96-98, τηλ: 210 5444415
  • Θεσσαλονίκη, MEDITERRANEAN COSMOS, τηλ: 2310 489572
  • Θεσσαλονίκη, Μητροπόλεως 88, τηλ: 2310 279755
  • Λάρισα, Κουμά 19, τηλ: 2410 250275
  • Κρήτη, Χανιά, Μουσούρων 57 & Χατζ. Γιαννάρη, τηλ: 28210 08716
  • Κρήτη, Ηράκλειο, Δαιδάλου 4, τηλ: 2810 223344
  • Πάτρα, Αγ. Νικολάου & Αγ. Ανδρέου 67, τηλ: 2610 623175
  • Μύκονος, Ματθαίου Ανδρόνικου 34, τηλ: 22890 77900

 

ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Είναι οι αγορές μου στο hoj.gr/pandora ασφαλείς;

Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από συστήματα online ασφαλείας (SSL-256bit) τα οποία εγγυώνται ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

 

Τα προσωπικά μου δεδομένα θα κοινοποιηθούν σε τρίτους;

Διαβάστε την πολιτική απορρήτου εδώ.

 

 

ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Τι θα συμβεί αν το κόσμημα μου χαθεί ή καταστραφεί κατά τη μεταφορά;

Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν χαθεί κατά τη μεταφορά ή καταστραφεί παρακαλούμε να ενημερώσετε μέσα στις επόμενες 8 ώρες την εταιρία courier ώστε να αναλάβουν την ευθύνη καθώς και την εταιρεία μας, στο email : info@hoj.gr προκειμένου να κινήσουμε τις απαραίτητες διαδικασίες.

 

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ποια είναι η πολιτική επιστροφής σας;

Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν για οποιοδήποτε λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους.

Για αλλαγές, μπορείτε να βρείτε οδηγίες εδω.

Για επισκευές ή αντικαταστάσεις, μπορείτε να βρείτε οδηγίες εδω.

 

ΦΡΟΝΤΙΔΑ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ

Πώς να περιποιηθώ τα Pandora κοσμήματά μου;
Που πρέπει να τα αποθηκεύω;
Πώς τα καθαρίζω;

Αναλυτικές οδηγίες σχετικά με την φροντίδα, τον καθαρισμό και την αποθήκευση των κοσμημάτων Pandora, θα βρείτε εδώ.